Välkomna

Älskar livet, både i med och motgångar hur knäppt det än må låta, men motgångar är utmaningar som får en att växa om de bemöts rätt.
Jag har inget precist bestämt syfte längre med denna bloggen annat än att använda den för att ge utlopp för vad det än må vara när det än må vara., men jag älskar att skriva och detta är ett sätt att få utlopp för det samtidigt som jag kan dela med mig av mina stora intressen här i världen.
Det handlar då om bla fotografering och måla, men framförallt det mediala/mediumskap och ockulta, tarot och annan spådom, andar och änglar, reinkarnation, tidigare liv, healing osv
Psykologi och kriminologi kommer säkert också komma upp eftersom även det är något jag brinner för.
Av det som är mer "författarakrivet" så kommer en del saker har kopplingar till mig och är bara skrivna för att jag vill skriva och andra är helt uppdiktade och vissa lite mix. Inte kommer ni få veta var som är vad heller, det förblir min hemlighet ;-)
Tveka inte att maila med frågor eller ämnen ni tycker är intressanta eller vad det ju kan vara. Är bara att antingen kommentera eller maila till följande adress; sagaliten.blogspot.se@hotmail.com
Kom gärna med synpunkter på det ni läser eller bara lämna ett litet fotavtryck :-)
// Må väl allihopa

(PS. hittar du under presentation ;-) DS.)

söndag 3 januari 2016

Uppenbart att det finns fufflare inom det mediala och just detta gjorde mig lite extra förbannad....

Finns då många fifflare och här lackade jag. Här om dagen blev jag erbjuden en gratis chackraläggning där det även skulle tas bort blockeringar och negativa energier, för jag sa att jag inte hade råd. Visste dessutom efter att ha blivit varnad att personen som låg bakom minst kvinnliga 4 alias, som då egentligen är man, legat bakom flera tidigare alias också. Denne generösa "kvinna" skulle då göra detta gratis på mig om jag bara skickade ett foto på min klitoris från 50 cm avstånd... Varför? Jo för att baschakrat sitter vid underlivet och enligt honom (förlåt "henne") så var det just i klitoris detta fanns. Kan säga att det fick mig mest att garva för det tror jag ingen gör. Men denna tanten e nästan på samma nivå...

Finns många youtube-klipp, men här har vi ett par av samma person och hon borde ta mig tusan skämmas!!! Och till vilka jäkla priser. 30 pund för futtiga 5 minuter där det ställs massor av frågor.
Blir som sagt lite extra förbannad här för kvinnan i sista länken har en sjukdom 8hypermobilitet, dvs överrörlighet vilket är som en lättare form av EDS som jag har. Medfött, kroniskt och osäker på hypermobiliteten, men EDSen är i alla fall progressiv, och att då försöka tvinga på personen att det bara är en djup depression och sitter i huvudet gör mig sååå förbannad. Har själv i tidigt skede fått höra det även av läkare, men att en jävla spåkärring som knappt tycks titta i handen och säger typ samma till alla det e skamligt....

Kika själva får ni se. Känns som likheterna är större än olikheterna!


Här får ni se likheter mellan 4 olika.



Här kommer ännu en som får höra typ samma men
satan i gatan vad honfrågar. Frågar ju mer än hon berättar...



Och sist och mest förödande egentligen är denna


2 kommentarer:

  1. Excellent article. Keep writing such kind of info on your blog.
    Im really impressed by it.
    Hi there, You have done a great job. I will
    certainly digg it and personally suggest to my friends. I'm sure they
    will be benefited from this website

    SvaraRadera
  2. I have to say that i know that there are real mediums, but unfortunaly there are way to many that use peoples wish and desperation and dont even feel bad about it.

    I meen, a man poesing as a woman on Facebook that wants wimen to sen a foto of ther "undercarage" exposed to heal you, really... Ans of course with the promis to delete the photo after the healing. Yeah right 😉

    SvaraRadera